Noul motor de înaltă tehnologie cu gaz natural de 1.5 TGI Evo, dotat cu turbocompresor VTG și procesul de combustie Miller.

TGI Evo CNG

Injectorul direct de 1,5 litri, dotat cu inducție forțată VTG (turbocompresoare de ultima generație cu geometrie variabilă a turbinei), se bazează pe motorul 1.5 TSI ACT BlueMotion. Ca și omologul său, motorul la fel de puternic cu gaz natural, la 96 kW / 130 CP, utilizează procesul eficient de ardere TSI / TGI Miller.

Pentru Volkswagen, noul 1.5 TGI Evo este un punct de sprijin în campania sa de gaze naturale. Obiectivul său declarat: creșterea în continuare a volumului de motoare cu gaz natural care funcționează eficient, fără a genera emisii de particule. Pe piața germană, motoarele cu gaz natural reprezintă deja tipul de unitate cu cea mai puternică creștere în preferințe. Mai mult decât atât, motoarele pe benzină TGI pot fi alimentate cu GNG din surse regenerabile pe bază de metan obținut din procesele de producere a energiei eoliene, solide, hidroelectrice sau biomasei.

Producția motorului 1.5 TGI Evo va începe în acest an. Cu un consum mediu estimat de 3,5 kg / 100 km (CNG) în actualul Golf5/6 dotat cu cutie de viteze cu dublă ambreiaj (DSG), motorul agil turbocharged va fi la fel de eficient ca și costul de funcționare. Acest lucru are ca rezultat un interval de 490 km în modul CNG. Datorită comutării automate la modul de benzină, intervalul este extins cu încă 190 km (toate datele au fost calculate pe baza ciclului NEDC). În plus față de eficiența sa, motorul oferă performanțe dinamice și valori de cuplu de 200 Nm și este deja disponibil de la 1400 rpm până la 4.500 rpm.

Sursa: cngeurope.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.