Regulile federale privind eficiența combustibilului propuse în SUA, sugerează că NGV-ul este parte componentă a soluției împotriva schimbărilor climatice

Daniel Gage

Cerințele de eficiență a consumului de combustibil ale vehiculelor utilitare ușoare lansate recent de către Administrația Națională pentru Siguranța Rutieră a Autostrăzilor din SUA (NHTSA) și Agenția pentru Protecția Mediului din SUA (EPA) arată că gazele naturale reprezintă o parte importantă a luptei împotriva schimbărilor climatice. Aceasta reflectă activitatea semnificativă a vehiculelor cu gaz natural pentru America (NGVAmerica) dar și a altor susținători ai vehiculelor cu gaz natural (NGV).

„Prin redeschiderea unei revizuiri cuprinzătoare, bazate pe date, a standardelor de eficiență a consumului de combustibil ușor… paritatea, coerența și claritatea… pot rezulta. Este important ca regula care rezultă să fie onorată de alegerea consumatorului și să asigure flexibilitatea pentru producătorii de automobile în atingerea obiectivelor de mediu agresive și păstrează structura de reglementare a „unui program național” „, spune Daniel Gage, președintele NGV pentru America.

Normele privind autovehiculele mai eficiente din punct de vedere al consumului de carburant (SAFE) pentru modelele de autoturisme și camioane ușoare 2021-2026, propun inițierea unui proces de stabilire a unui nou standard privind emisiile de dioxid de carbon.

„Această propunere comună a Departamentului pentru Transporturi și Protecția Mediului din SUA, pentru actualizarea standardelor naționale de economie de combustibil și gaze cu efect de seră, reflectă o înțelegere tot mai mare în Washington, potrivit căreia gazul natural trebuie să reprezinte o parte tot mai mare a mixului de combustibil pentru transport. Această propunere abordează cu succes problemele legate de schimbările climatice în timp util și rentabil „, a declarat președintele NGV America, Daniel Gage. „NGV America apreciază în mod deosebit activitatea Administrației de a oferi un cadru de reglementare prin care toți combustibilii alternativi, inclusiv gazele naturale, să poată concura pe baza tuturor beneficiilor pe care le implică emisiile scăzute”.

Printre numeroasele citații NGV, notificarea din 2 august cuprindea: „EPA a primit contribuții din partea mai multor actori din industrie care au sprijinit extinderea [acestor] stimulente pentru susținerea în continuare a vehiculelor capabile să funcționeze pe gaze naturale, inclusiv tratarea stimulentelor pentru autovehiculele pe gaze naturale în paralel cu cele pentru vehiculele electrice și ale altor tehnologii avansate, cât și ajustarea sau eliminarea cerințelor minime de gamă pentru vehiculele GNG cu alimentare duală. „

Prin anunțul lor din anunțul din 2 aprilie,”EPA și DOT au recunoscut că actualul cadru de reglementare a eșuat în a reflecta întreaga gamă de beneficii ecologice ale altor tehnologii alternative de combustibil, cum ar fi NGV-urile.”

Gazul natural a obținut un record puternic ca și combustibil curat pentru transport, echivalent cu emisii zero, disponibil pe piața internă. Atunci când cele mai noi motoare cu gaze naturale, ce au emisii ultra-scăzute de NOx, sunt alimentate cu biogaz sau cu gaze naturale regenerabile capturate din depozitele de deșeuri, ape reziduale, deșeurile alimentare și agricole, rezultatele lor sunt neutre din punct de vedere al carbonului sau chiar negative.

„Lucrăm astfel încât, odată încheiat, acest proces de actualizare a cerințelor privind eficiența consumului de combustibil, va stimula producătorii să producă mai multe vehicule NGV și flote ușoare, pentru a utiliza la nivel național mai multe vehicule NGV „, a adăugat Gage. „Realitățile pieței dovedesc că consumatorii doresc să poată alege. Sporirea opțiunilor privind gazele naturale ar trebui să fie una, dar avem nevoie de condiții de concurență echitabile pentru a face acest lucru.”

Pe măsură ce procesul de reglementare continuă, NGV America va continua să colaboreze cu membrii săi pentru a furniza orientări EPA și DOT referitoare la paritatea combustibilului alternativ și stimulente care extind producția și utilizarea vehiculelor curate naturale pe gaze naturale.

NHTSA și EPA caută feedback public pentru a se asigura că toate impacturile potențiale legate de propunerea de astăzi, sunt pe deplin luate în considerare și speră să emită o regulă finală în această iarnă. NHTSA stabilește și aplică standardele CAFE, în timp ce EPA calculează nivelurile medii de economie de combustibil pentru producători și stabilește standarde de emisii legate de reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GHG). Publicul va avea 60 de zile pentru a oferi feedback după ce regula finală va fi publicată în Registrul Federal.

Sursa: www.ngvglobal.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.