Agility Fuel Solutions a obținut în 2019 aprobarea de la CARB (California Air Resources Board) pentru alimentarea cu gaz natural a unui Ford cu motor V10 de 6,8 l

Agility Fuel Solutions, un furnizor global de soluții pentru alimentarea cu combustibili curați a autovehiculelor utilitare medii și grele, declară că a primit certificarea CARB (California Air Resources Board) pentru instalarea unui sistem de alimentare cu gaze naturale la motoarele pe benzină Ford V10 de 6,8 l, prevăzute cu kit de conversie.

Motorul Ford de 6,8 l, ce conține sistemul de alimentare cu gaz natural de la Agility, este certificat pentru a satisface standardele opționale de emisii NOx, cu emisiile NOx la sau sub 0,02 grame raportate la durata de frânare pe cal putere (g/bhp-hr).

Pe lângă acest fapt, compania Agility a primit certificarea din partea CARB pentru Standardele de Diagnosticare On-Board (HD-OBD) și certificarea privind emisiile de gaze cu efect de seră cu îndeplinirea tuturor condițiilor.

Kit-ul de conversie certificat este disponibil în toate cele 50 de state, atât în versiunea cu 2 valve, cât și în versiunea cu 3 valve. Acesta este potrivit pentru transportul cu autobuzul, microbuzul, dubițe de transport al mărfurilor și alte utilitare medii.

Kit-ul de conversie al motorului este combinat cu soluțiile deținute de firma Agility pentru stocarea gazelor naturale comprimate, soluții ce oferă un sistem complet pentru alimentarea cu gaz natural a vehiculelor utilitare de dimensiuni medii.

„Această certificare a sistemului de alimentare Agility pentru motorul de 6,8 l, oferă flotelor posibilitatea de economisire raportat la prețul combustibilului și la consum, reducând în același timp amprenta asupra mediului înconjurător și, datorită faptului că are emisiile aproape de zero, se califică pentru un nivel mai ridicat de finanțare nerambursabilă.”, a declarat Brad Garner, Președintele companiei Agility.

„În plus, atunci când se utilizează vehicule alimentate cu gaze naturale regenerabile (RNG),  motoarele acestora pot avea emisii de gaze cu efect de seră și emisii NOx mai reduse decât un vehicul electric, la un cost semnificativ mai mic”.

Sursă: www.ngvglobal.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.